czwartek, 14 listopada 2013

Czyszczenie złotej bizuterii

Cześć!
Nareszcie już jutro piątek! 
Na dworze coraz zimniej, w sklepach na wystawach są już świąteczne dekoracje, teraz tylko czekać, aż spadnie śnieg.
Jak dla mnie to te wystawy i reklamy świąteczne są za wcześnie, nie czuć tej atmosfery świątecznej, która powinna być w grudniu.


Mniam. Pyszna milka na chłodne wieczory i nie tylko ;)
Ostatnio szukałam sposobu na wyczyszczenie mojego, złotego pierścionka i znalazłam w internecie, że można czyścić szminką. Po przeczytaniu trochę zwątpiłam i pomyślałam, ze to chyba nie zadziała. Po dłuższym namyśle postanowiłam spróbować. Okazało się, że ta metoda działa. Mój pierścionek stał się czyściejszy i wygląda jak nowy :D
Wystarczy nałożyć szminkę na patyczek kosmetyczny lub  na wacik i wyczyścić biżuterię, później wystarczy jeszcze przetrzeć czystym wacikiem lub chusteczką i GOTOWE!
Naprawdę polecam !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz