piątek, 1 listopada 2013

Lakiery :)

Cześć dziewczyny!
Ostatnio trochę się działo i nie miałam kiedy napisać posta. W sobotę były urodziny koleżanki, a w tygodniu mnóstwo sprawdzianów. No ale wreszcie się ogarnęłam.
Ostatnio kupiłam 2 śliczne lakiery do paznokci.
Jeden zielony, a drugi neonowy żółty. Na zdjęciu niestety tego nie widać, jakość powalająca , ale oczywiście skleroza to moja siostra bliźniaczka, a leń to starszy brat :D Tak więc zapomniała kupić baterie do aparatu
i niestety musiałam zrobić fotki telefonem.



Dzisiaj miałam w domu dużo ludzi. Ciągle jacyś goście przychodzili, ale bardzo dobrze lubię takie klimaty :D 
Dopiero wróciłam ze spaceru. Nie wiem jak u was, ale u mnie jest strasznie zimno. Czyżby już nadszedł czas na zimową kurtkę ?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz