środa, 17 października 2012

Kino!

Hej!
 Wczoraj byłam w kinie na filmie pt.: "Jesteś Bogiem".

Film "Jesteś Bogiem" przedstawia losy Piotra Łuszcza - Magika, Sebastiana Salberta - Rahima  i Wojciecha Alszera - Fokusa trzech kumpli z Mikołowa i Katowic, którzy dzięki oryginalnym utworom, takim jak słynny "Jestem Bogiem", stali się głosem pokolenia młodych Polaków. Paktofonika powstała w 1998 roku, a jej nazwę, oznaczającą "pakt zawiązany przy brzmieniu głośnika", wymyślili Magik i Rahim.

 Choć nie przepadam za hip-hopem to film mi się bardzo podobał.
A wy już oglądaliście ten film?  Jak wrażenia po obejrzeniu? 

Po seansie poszliśmy na zakupy :)
Kupiłam naszyjnik w kształcie pacyfki <3
New Yorker ok. 15zł



Oraz śliczną bransoletkę w sklepie z drobiazgami :)



To tyle na dziś :*
Do napisania arancione :*

1 komentarz:

  1. Film również mi się podobał :)
    A naszyjnik jest cudowny *.*
    :)

    OdpowiedzUsuń