niedziela, 13 stycznia 2013

Hobbit

Jak to mówi moja Pani z informatyki Hej Miśki :*

Wczoraj wybrałam się do kina na film: "Hobbit: Niezwykła Podróż"
Kiedyś w szkole jako lekturę miałam książkę J.R.R. Tolkiena pt.: "Hobbit: Czyli Tam i z Powrotem"
I muszę przyznać, że była to jedna z lepszych lektur jakie przeczytałam.
Film jest naprawdę bardzo dobry przynajmniej jak na mój gust ^^ Ja przyznam, że nie przepadam za wszelakimi goblinami, hobbitami i krasnoludami ale ten film polecam nawet tym osobom, które tak jak ja za nimi nie przepadają. Jest naprawdę świetny.


Jeżeli chcecie mogę pokazać Wam moje co poniektóre lepsze rysunki ^^
Rysuję dla przyjemności. Czasami mi wyjdzie, czasami nie :) Ale lubię rysować.
Odpowiedzcie w komentarzu. A teraz lecę się pouczyć. Buziaczki pa pa :* 

2 komentarze:

  1. Film mi się bardzo podobał :)
    Bardzo bym chciała zobaczyć twoje rysunki, mam nadzieje, że niebawem je dodasz xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tylko będę miała trochę czasu to napewno je dodam. Pozdrawiam arancione...

    OdpowiedzUsuń