poniedziałek, 21 stycznia 2013

Nivea

Hej :* Dzisiaj był bardzo miły dzionek, pomimo tego że pokłóciłam się z przyjaciółmi :/ W weekend będe miała troszkę więcej czasu i może zrobię jakieś zdjęcie moich rysunków i może któryś tu dodam ^^
Tak więc, mało czasu- dużo rzeczy do zrobienia ehhh. Daaamy radę :D
Dzisiaj pokażę Wam, jak dla mnie to cudeńko od NIVEA. Żel jest po prostu no miodzio.

  • PLUSY: 
  • Oczyszcza skórę,
  • Dla mnie plusem jest to, że lekko "ściąga" skórę
  • Ładnie pachnie,
  • Cena,
  • Opakowanie.

  • MINUSY:
  • Hmm, nie mam się chyba do czego doczepić jak na razie ^^

I piosenka, która mi się wkręciła ^^ Normalnie nie słucham One Direction ale nie mam nic przeciwko nim i szczerze mówiąc irytują mnie ludzie którzy tak ich nienawidzą... :)
Pa pa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz