czwartek, 21 marca 2013

Corredo

Hej!

Dzisiaj jak dla mnie jest dzień niespodzianek oczywiście pozytywnych więc ja dla Was też mam niespodziankę :)
Chcę się z Wami podzielić pewnym małym sekretem :)
Otóż na blogu jestem tak jakby w dwóch osobach... prowadzę go ja i moja kuzynka. Założyłyśmy go razem i postanowiłyśmy pisać w jednej osobie. Jest nam łatwiej ponieważ nie zawsze każda ma czas więc w takiej sytuacji dodaje notkę jedna a któregoś dnia druga :) Mam nadzieję, że nie przejmiecie się ty mzbytnio i będziecie nadal nas odwiedzać. Dalej pozostajemy w trybie "jednej osoby" xD

A teraz Corredo:





2 komentarze:

  1. Mi to nie przeszkadza :) A we 2 zawsze raźniej :)
    Super ciuszki macie i nowe pomysły :)
    Corredo super nazwa bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy bardzo za miły komentarz i cieszymy się, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń