wtorek, 5 marca 2013

Zakupy cz.II

Hej!

Dzisiaj pokażę Wam dalszą część moich ostatnich zakupów ;)
Oczywiście ja nie mogę przejść obok Empika obojętnie :)
Szału zakupowego to ja tam nie robię ale wejść i pooglądać chociaż muszę :)
No i znalazłam jakieś tam rzeczy kuchenne itd. Oczywiście musiałam kupić tą świetną rękawicę kuchenną. Po prostu nie mogłam się powstrzymać, posiadam pieska i ogólnie je lubię plus to, że lubię gotować no i wyszło połączenie idealne :)





I od jakiegoś czasu poszukiwałam jakiegoś fajnego pędzelka do np.; smarowania ciasta francuskiego itd. No i właśnie w Empiku znalazłam dosyć fajny, jeszcze zobaczę jak się sprawdzi. Jak tylko coś ugotuję lub upiekę to może wstawię jakiś przepis bo dawno nie było :) Chcecie jakieś konkretne notki?
Pa pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz