piątek, 1 marca 2013

Lodowisko *.*

Witam Was w pierwszy dzień marca :)
Czy wy też już powoli czujecie wiosnę?
Przepraszam, że tak długo nie pisałam ale po prostu zaczęły się praktyki, wyjazd, i mnóstwo spraw na głowie :/
Ale jestem, powróciłam do żywych ;)
Dzisiaj przychodzę do Was z notką na temat mojej nowej miłości a mianowicie… ŁYŻEW!!!
Byłam kiedyś raz i średnio mi się podobało, iż gdyż dostałam straszne łyżwy i źle wspominam pierwsze wyjście na lodowisko ale za to wczoraj… omnomnomnom było cudownie. Wreszcie jeździłam na środku :D
Co prawda wywaliłam się jakieś 8 razy ale i tak było fajnie, dobrze się bawiłam i pokochałam lodowisko :)

A Wy? Lubicie łyżwy?
Ja jeszcze dopracuję lądowania xD I sam sposób jazdy bo jak na razie to jeżdżę sobie tak po prostu żeby jeżdzić ale jeszcze zobaczycie, że będę jeździć profesjonalnie i tak stylowo i wgl. nauczę się zakręcać i inne bajery :) Cieszę się też bo jest to jak by nie byłó sposób zimowej aktywności fizycznej :)
A na koniec piosenka <3 :
Pa pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz