czwartek, 26 lipca 2012

Projekt Denko

Ziaja krem do rąk Kozie mleko
Zaczniemy od niego, ponieważ baaardzo go polecam, świetnie nawilża a jego piękny zapach długo się utrzymuje :)
Cena: 5,99 zł   Rossmann
 (Dostępne inne warianty zapachowe)
Czy kupię go jeszcze raz ?  Oczywiście!




Żel pod prysznic Cien
Ja akurat wybrałam pomarańczowy ale są też inne.
Od producenta: "Specjalnie stworzona kompozycja zapachowa z olejkiem eterycznym, 
ożywia ciało i duszę  " 
Osobiście bardzo mi się podoba, ale jego minusem jest to, że zapach nie utrzymuje się zbyt długo.
Cena: 2,99 zł  Lidl
 Na pewno kupie go nie jeden raz :)





Nailty zmywacz do paznokci
"Chroni płytkę paznokcia i skórę wokół, przed wysuszeniem ".  Nie wiem, czy jest to prawda, bo zmywacze zazwyczaj wysuszają :/
Ale poza tym nie mam do niego zastrzeżeń, ponieważ jest bardzo wydajny, łatwo dostępny oraz szybko i dokładnie usuwa lakier.
Cena?   Biedronka






Pianka do włosów Wellaflex
Loki i fale, długotrwała sprężystość i elastyczność.
Polecam, ponieważ jest prosta w użyciu, ma ładny zapach i fryzura długo się utrzymuje :D
Cena: ok.20zł  Drogeria
Nie wiem czy kupię znowu, ale kiedyś do niej wrócę :)

 

Dezodorant perfumowany Bi-es
O tym niestety krótko. Ładnie pachnie, lecz zapach nie jest zbyt trwały.
Cena ok.10zł  Drogeria 
Raczej nie kupię ponownie 
 




Dezodorant Fa Sport Double Power 
Nie wiem czy utrzymuje się 72h, bo nie spróbowałam :)
Ale ładnie pachnie i jest skuteczny. Polecam !
Cena: ok. 10 zł   Drogeria
 Kupię jeszcze nie raz :D











 
 

 

4 komentarze:

  1. Krótki zapach tych " perfum " bo sa tanie i tandetne. Ja nie kupuje takich "perfum bo mi szkoda 10 zł wole odłożyć i dołożyć do takich za 60 zł które pięknie pachną oryginalnie ale też oczywiście sie dlugo trzymają.Osobiście dobrze że zrobiłaś taki pokaz kosmetyków można sie zoriętować co warto kupić a co niestety nie pozdrawiam Zapraszam do mnie http://dziennikklikomanki.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz i mam nadzieję, że będziesz mnie częściej odwiedzać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. z chęcią pozdrawiam pisz tez co sie dzieje wokół siebie o twoich ostatnich preżyciach zapraszam do siebie komentuj pozdro :) http://dziennikklikomanki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Zmywacz .Sama używam takiego i jest ... GENIALNY!!!

    OdpowiedzUsuń