sobota, 19 października 2013

olejek z drzewa herbacianego part 2 & zimowe ubrania

Cześć dziewczyny!
Robi się coraz chłodniej, więc trzeba zaopatrzyć się w cieplejsze ubrania :D 
Nie jestem jakąś wielką fanką grubych swetrów, ale czasami lubię się otulić ciepłym sweterkiem  :) 
 Kurtkę,buty i nauszniki na zimę już kupiłam, a wy?



Jejku już się nie mogę doczekać świąt, a jeszcze tyle czasu.
Dzisiaj wyjątkowo trafiła się ładna pogoda i można było się wybrać na jesienny spacerek :) 
 

Ostatnio wam pisałam o olejku z drzewa herbacianego. Używałam go przez pewien czas, ale stwierdziłam, że nie jest on dla mnie, ponieważ strasznie wysuszył mi skórę. Na mnie niestety nie podziałał, ale się nie dziwię, bo ciężko dopasować jakiś kosmetyk do mojej skóry, która jest bardzo kapryśna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz