czwartek, 26 grudnia 2013

Swięta i po świętach

Witam :)

Jak tam prezenty pod choinką? Pochwalcie się co ciekawego dostałyście.
U mnie piękna, rodzinna Wigilia. Mam nadzieję, że u Was też tak wyglądała. Cudownie :)
święta to dla mnie magiczny czas. Co do moich prezentów ot wreszcie dostałam nowy telefon także, myślę, że zdjęcia będą pojawiać się częściej :) Nasz najmłodszy członek rodziny został obdarowany "skoczkiem"
Niestety, jego zdjęcia akurat nie mam ale wygląda to mniej więcej tak:
Nasz maluszek dostał niebieski w troszeczkę inny wzorek, ale też z misiami.
Na początku nie był za bardzo przekonany ale następnego dnia tyle tam siedział, że aż zasnął :)
Ahhh te dzieci. Wnoszą tyle radości.
Jutro być może dodam coś z moich zakupów, a na razie żegnam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz