sobota, 1 czerwca 2013

Dzień Dziecka

Hej!
Dzisiaj święto dzieci, tych dużych i małych ^^
Co dostaliście w prezencie?  Ja osobiście dostałam książkę, słodycze i takie tam. Dzisiaj w ogóle mam bardzo dobry dzień - udało mi się upiec dobre ciasto z przepisu z bloga http://www.makecookingeasier.pl/
Ciasto wyszło pyszne i chyba nie mogło się nie udać jest tak banalnie proste :) A tutaj przepis: http://www.makecookingeasier.pl/na-slodko/domowe-ciasto-truskawkowe/
Zrobiłam 230 brzuszków i już nawet mnie aż tak nie męczą ;) Zauważyłam, że brzuch jest bardziej płaski i umięśniony, no w końcu to już 20 dzień treningu brzucha więc musi coś się dziać. Jeszcze tylko delikatny zarys mięśni i będę zadowolona, no może jeszcze troszeczkę szczuplejsze nogi i będzie już pięknie <3
Te ćwiczenia też robię i uwierzcie mi- one pomagają!
Do moich ćwiczeń dokładam 30 dniowe wyzwanie z przysiadami :)
Trzymajcie kciuki bo do wakacji został nam niecały miesiąc!
P.S. jutro zabieram się za przeróbkę spodenek :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz