czwartek, 30 maja 2013

Stare Jeansy?

Cześć! :)
Przepraszam Was za to, że tak zaniedbałam bloga ale kompletnie nie mam czasu :/ Maj - nauczyciele chcą załapać na końcówkę jak najwięcej ocen i masakrują nas kartkówkami, sprawdizanami i wszystkim innym co im przyjdzie do głowy :'(
Ehhh na szczęście koniec roku zbliża się wielkimi krokami i już niedługo wakacje! :)


tsaa chciałoby się tak poleniuchować na słoneczku :) Niestety w długi weekend oczywiście musi padać i to strasznie :/
Mniej więcej to zobaczyłam gdy rano otworzyłam okno :'(

Dobra dosyć o pogodzie :)
W tytule posta w końcu są jeansy tak?
A więc tak: dzisiaj w szafie znalazłam moje stare jeansy, proste zwykłe jeansy.
Postanowiłam, że skoro nie będę w nich chodzić ponieważ mają szeroką nogawkę mogę przerobić je na szorty!
I jutro zabiorę się do pracy jeżeli coś z tego wyjdzie postaram się pokazać Wam efekty mojej pierwszej przeróbki :)
Chcę osiągnąć coś w tym stylu także trzymajcie kciuki :**
A tak na koniec to pochwalę się, że dzięki moim ćwiczeniom z mojej talii ubył kolejny centymetr! :D
Z ud co prawda jeszcze nie chcą zejść no ale teraz zamierzam poprawić moje nawyki żywieniowe i myślę że do wakacji osiagnę wymarzony efekt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz