środa, 15 maja 2013

Sprawdziany, kartkówki...ćwiczenia!

Cześć dziewczyny :) Jak tam u Was z pogodą i wolnym czasem? Bo u mnie pogoda piękna, słoneczna i gorąca ;) Za to z czasem trochę gorzej...Teraz gdy wielkimi krokami zbliża się koniec roku, nauczyciele wpadają na wspaniałe pomysły typu: "A może jednak zrobimy sobie sprawdzian z tego działu hmm?" "no to sprawdzian zapowiemy sobie naa...oj nie ma wolnych terminów w tym tygodniu... o i w następnym też nie! no to nic zrobimy sobie w połowie czerwca" Masakra! Sprawdzian za sprawdzianem i kartkówki :/ Zaniedbujemy bloga.. wiem o tym dobrze i źle mi z tym ale po prostu z końcem roku zawsze tak jest.. zawsze chcą zdobyć jak najwięcej ocen na koniec :/ No nic.. trzeba spiąć dupę i dotrwać te około 47? dni!
Damy rade! :D
No to tyle tłumaczeń i tak dalej. Teraz konkret: ludzie! nadal ćwiczę i  nie poddałam się! Co prawda nie ma oszałamiających efektów ale dałam radę i ćwiczę już 26 dni :) Moje nogi dzięki ćwiczeniom z Mel B stały się "twardsze" czy jak to tam nazwać i  o wiele mocniejsze. Z brzuchem jakoś nie miałam nigdy specjalnych problemów czy coś ale znalazłam "Trzydziestodniowe wyzwanie- brzuszki!" Plan wygląda mniej więcej tak:

Warto dla efektów ;)
Dzisiaj zrobię już trzeci dzień i powiem szczerze że czuję się dobrze po tych dwóch :) Zobaczymy co z tego będzie ^^ W wakacje zamierzam również zacząć lepiej się odżywiać.. będę jeść mniej słodyczy i na pewno więcej pić! Zacznę dopiero od wakacji bo teraz, w roku szkolnym, ciężko się przestawić i nie jeść w biegu :)
A na koniec chciałabym pokazać Wam mój nowy ulubiony soczek :) No i oczywiście kolejne zdjęcia motywujące mnie do działania ^^
...
...
xoxo
A tak na marginesie to irytują mnie wypowiedzi niektórych dziewczyn : "ooo jaki brzuch O.o czemu ja takiego nie mam? " Bo moje drogie na taki to trzeba sobie zapracować a nie siedzieć przed kompem z paczką czipsów!
To tyle na dzisiaj :* Trzymajcie się... trwajmy do końca roku szkolnego! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz