czwartek, 7 lutego 2013

Pączki, pączki wszędzie...

Cześć Dziewczyny :*
Jak mijają / minęły Wam ferie?
Ostatnio trochę zaniedbałam bloga za co bardzo przepraszam ale ten tydzień (nareszcie widać koniec!) był bardzo pracowity - sprawdziany, kartkówki ale jutro już piątek i trochę zregeneruję siły :)
Dobra do rzeczy :
Dziś Tłusty Czwartek!!!
Tłusty Czwartek to dzień gdzie wszystkie diety idą w kąt i wszyscy i wszędzie jedzą pączki lub inne słodkości ^^


                                                  
No i jak tu nie zjeść chociaż jednego? Ja już jednego skonsumowałam ale chyba skuszę się na jeszcze jednego. A tak na marginesie to jak już przeżyjemy ten tłusty czwartek to ostro biorę się za ćwiczenia! Tak wreszcie postanawiam dotrzymać swoich obietnic i zacznę ćwiczenia i będę szczuplejsza zobaczycie! :) A tu taki tam Best xD:


Rano już na mnie czekały pyszne  pączki <3 



 Mam nadzieję do jutra :*
Muszę się zabrać za tą nieszczesną lekturę bo mam na nią jeszcze 3 tygodnie :/ W weekend pojawi się coś "modowego" także zaglądajcie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz