czwartek, 14 lutego 2013

Walentynki

Hej :)
Dzisiaj Walentynki... serca i serduszka wszędzie... Ja osobiście należę do osób "samotnych" czy jak kto woli "singli". Nie ubolewam z tego powodu bo i po co? Jeszcze się ktoś znajdzie :>
Ja swoje Walentynki spędziłam buszując po sklepach z przyjaciółką :)
Kupiłam śliczny sweterek, bluzkę... w sumie to nie wiem no ogólnie takie swetrowate coś :)
Niestety nie posiadam zdjęcia iż gdyż właśnie mam ją na sobie i nazwyczajniej nie chce mi się zrobić zdjęcia ehhh lenistwo... ale! jutro gdy tylko moja bluzka z second handu wróci z pralki xD to napewno Wam ją pokażę. Jakież było moje zdziwienie gdy na metce zobaczyłam H&M... :)
A Wy jak spędzacie Walentynki? Ze swoją drugą połówką, samotnie a może jeszcze inaczej?
Pozdrawiam arancione... <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz