niedziela, 10 lutego 2013

Sukienka & Motywacja

Witam Was w tą leniwą niedzielę :)
Nic ciekawego się u mnie nie dzieje, odpoczywam i zbieram siły na przeczytanie lektury...
Dzisiaj pokażę Wam sukienkę którą zakupiłam w Housie za 59.90 czy jakoś tak xD
Znalazłam ją na stronie i się zakochałam bo już dawno szukałam właśnie TAKIEJ sukienki *.*. Spełniła wszystkie oczekiwania a oto i ona :

Sukienka
Szczerze mówiąc na żywo wygląda znacznie lepiej, pasek jest na pewno ciemniejszy i cała sukienka idealnie na mnie leży co mnie bardzo cieszy ^^

A teraz część druga a mianowicie wspomniana w tytule MOTYWACJA...
Już wyjaśniam o co chodzi :)
Otóż już od ponad pół roku zbierałam się i zaczynałam ćwiczenia "od jutra" i to jutro nadeszło właśnie teraz :)


Takie zdjęcia zdecydowanie motywują mnie do ćwiczeń :)
Nie wiem czy już wspominałam kiedyś czy nie ale zamierzam ćwiczyć właśnie od dzisiaj tzn. ćwiczę już od tygodnia ale to było dopiero rozgrzewka ^_^
Ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć!
Dziewczyny jeżeli też chcecie schudnąć/ nabrać mięśni czy cokolwiek zrobić... zróbcie to, już teraz zacznijcie :) Do odchudzania nie trzeba drogich sprzętów, diet czy sportowych ubrań... wystarczy odrobinę chęci i silnej woli. Ja w sobie nareszcie ją znalazłam i zaczynam się brać do pracy. Do wakacji musi się udać... będę miała śliczne ciałko jak na zdjęciach powyżej ^^ Co prawda nie mogę też narzekać na obecne ale można poprawić co nieco :)
  Teraz pod dłuuugim gadaniu się z Wami żegnam :) Pa pa :* W którymś następnym poście na pewno pokażę Wam mój rysunek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz