poniedziałek, 29 lipca 2013

Zmęczona, gorąco...

Cześć...
Dzisiaj post krótki bo jestem tak zmęczona, że zaraz chyba osunę się z krzesła :/
Miałam małą przerwę w ćwiczeniach z Mel B. Robiłam tylko 50 brzuszków dziennie i 20 przysiadów :)
Teraz postanowiłam wrócić do regularnego ćwiczenia z Mel B i przygotowałam sobie "Mój rozkład ćwiczeń". Wygląda on bardzo prosto- wydrukowałam sobie tabelkę w której opisałam co ile robię ćwiczenia, jakie są to ćwiczenia no i oczywiście efekty w postaci zgubionych centymetrów :)
Jest tak strasznie gorąco, że nawet nie chce wychodzić z klimatyzowanych pomieszczeń... A do tego moje ćwiczenia, które tak mnie zmęczyły, że teraz już nic mi się nie chce :) Ale mięśnie bolą co znaczy, że pracują.
marzenie :)
Figura jak marzenie *.*

Zamierzam ostro ćwiczyć i osiągnąć taki efekt do końca wakacji.. Jak myślicie uda mi się?
Trzymajcie kciuki i Wam też życzę powodzenia w walce o figurę xD pa pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz