sobota, 3 sierpnia 2013

Książki




Witajcie! 
Przez te wakacje nie rozstaję się z moim wentylatorem, jest strasznie gorąco  :D 
Dzisiaj wybrałam się na wycieczkę rowerową było naprawdę świetnie :D Polecam każdemu wycieczkę rowerową, można miło i aktywnie spędzić trochę czasu z rodzinką albo przyjaciółmi :D 

Ostatnio w bibliotece wreszcie dorwałam książki 2 i 3 część cyklu "Szeptem".
Pierwszą część przeczytałam już bardzo dawno i czekałam na dwie kolejne i w końcu zupełnie przypadkiem odnalazłam je w bibliotece :)

 „Crescendo” to kontynuacja bestsellerowej powieści Becki Fitzpatrick „Szeptem”
Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż. On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych. Są sobie przeznaczeni. Jednak Patch wydaje się zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo…
Książka jest świetna, szybko się ją czyta. Trzyma w napięciu do ostatniej chwili :) Polecam 


"Cisza" to trzecia część bestselerowego cyklu o miłości nastolatki i upadłego anioła.
Nora budzi się w zupełnie obcym świecie. Nie potrafi sobie przypomnieć wydarzeń z kilku ostatnich miesięcy. Jedynym pomostem łączącym ją z przeszłością jest powracające wspomnienie czarnych, magnetycznych oczu...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz