czwartek, 8 sierpnia 2013

Opalenizna

Hej!
Jak Wam mijają wakacje? Znowu mam luki w dodawaniu postów ale naprawdę, ten wakacyjny czas jakoś szybciej ucieka :/ Zwłaszcza przy dobrej zabawie :)
Wczoraj wybrałam się z przyjaciółkami na nowo wyremontowany basen w naszym mieście i było naprawdę super :)
Było gorąco, ale jakoś nie przypasowała nam pogoda bo co jakiś czas zachodziło słońce i nie mogłyśmy się opalić :)
Ale co tam, grunt to dobra zabawa.
Oooo Marzenie *.*

Jak już wspominałam, znowu ćwiczę i jestem bardzo zadowolona bo przetrwałam kolejne 10 dni ćwiczeń przy tym upale :)
Ahaa no i żeby dodatkowo wzmacniać mięśnie, zamówiłam sobie hu
la-hop z masażerem czy jak to tam się nazywa :p Powinno dzisiaj do mnie dotrzeć ^^
Jak na dzisiaj to tyle a już jutro recenzja filmu :*

2 komentarze: