wtorek, 11 grudnia 2012

Herbatki :)

Witam Was :) Na wstępie przepraszam Was za to, że nie dodaję postów regularnie ale po prostu nie mam czasu.. wolę dać notkę lepszą ale rzadziej :) Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.Dzisiaj był wesoły dzień choć zdarzyła się jedna niemiła rzecz :/ No trudno.

Ostatnio na zakupach natknęłam się na promocję herbat, których wcześniej jakoś nie zauważyłam :)
Zatrzymałam się żeby zobaczyć jakie to smaki oferuje ta właśnie promocja i zdecydowałam się na bardzo fajne połączenia : pierwsze, które od razu wiedziałam, że muszę spróbować było: Ananas i Gruszka a drugie które wzięłam, aby mieć coś dla odmiany to Dzika róża i Jabłko :) Od tamtych zakupów po prostu uwielbiam te herbatki :) Ogólnie jestem wręcz miłośniczką wszelakich herbat, zwłaszcza zimą kiedy trzeba się rozgrzać :) (brrrr)
 Oto i one:


Gorąco polecam herbaty Loyd :) Są pyszne, ciekawe i oryginalne w smaku.
Pozdrawiam, arancione :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz