piątek, 31 sierpnia 2012

Miyo

Hej!
Nie wiem jak z pogodą jest u was ale u mnie leje a jak nie leje to jest ponuro...brrr;/
Posta wczoraj nie było ponieważ zaczytałam się w książce i cud, że wogóle dzisiaj się od niej oderwałam :)

Dziś krótko o moich ostatnich mini-zakupach ;)
Jestem bardzo zadowolona, że odnalazłam markę Miyo w moim mieście :)
Szukałam jej ponieważ na temat tej właśnie marki słyszałam same ochy i achy więc skusiłam się na promocję w jednej z drogerii :) A jak promocja to żal nie brać :D
Zdjęcia na paznokciach nie mam ponieważ przez psujący się nieco aparat zdjęcia wyszły tragiczne ;/
A oto i 2 lakiery i błyszczyk:

 Posiadam kolorek numer 51 papaya dream i taki mleczny odcień, który nie posiada numerka tylko nazwe mini drops mix :)
Muszę przyznać, że lakiery mają świetne ich plusem jest to, że:
  • łatwo się nimi maluje,
  • mają odpowiednią rzadką konsystencje,
  • wygodny pędzelek
minus tylko jeden za krycie, które wymaga 3 warstw ale poza tym lakiery są boskie i na pewno nie skończy się na tych dwóch :)
A dodatkowo zakupiłam błyszczyk kolor mocny ale nakładam w niewilkiej ilości i daje bardzo łdny delikatny kolorek a więc starczy mi na dłużej (sknera haha) numer:05

Do napisania :*
arancione :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz