wtorek, 13 listopada 2012

Milutko ;)

Witam :* Muszę przyznać, że pomimo oookropnej pogody to jest całkiem miło :) Uwierzcie mi, nie znoszę takiej pogody ponieważ jest: mokro, zimno, ponuro... brrr Moje klimaty to na przykład francuska riwiera lub toskańskie niebo...ahhhhh aż chciałoby się wakacje mmmm :D No ale nie romarzajmy się za bardzo. Trzeba wrócić do okropnej, szarej rzeczywistości i polskiej pogody :)
Ale trzeba cieszyć się że ten czas jakoś leci i jesteśmy coraz bliżej świąt *.* Dziśbyłam w sklepie i nawet w spożywczakach są już świąteczne paczki ze słodyczami :D Jak ja kocham święta ... Zima ma swoje uroki.
Jakoś przeżyje obrzucanie śnieżkami :) No ale znowu o tym gadam ... ehhhh za dużo marzeń.Dziś w kooońcu udało mi się "dogadać" z  bateriami do aparatu iii pokażę wam moją bransoletkę:
Taka skromna a ma coś w sobie :)
A na koniec wstawie wam troszkę zabwne zdjęcie "lewitującego" dżemu, który robiła moja mama (:*) została go "niewymiarowa" ilosć więc zostało napełnione pół słoika a potem dżem został odwrócony ii tak pozostał nawet po odkręceniu :D Ale jest pyyyyszny :)

Pa pa :*


2 komentarze:

  1. Bransoletka jest śliczna, też bym taką chciała :)
    A "lewitujący" dżem jest mega hehehe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń