sobota, 3 listopada 2012

Ojej... :D

Witam was... troszkę mnie tu nie było ale to wszystko przez to, że kompletnie nie mam czasu!
Jest trochę nauki, a i jeszcze lubię coś poczytać ;)
Ale obiecuję się poprawić !
Jeżeli macie jakieś pomysły na posty to proszę piszcie w komentarzach :*
No dobra dosyć spraw porządkowych :)

Jak pewnie każdy zauważył ostatnio było troszkę śniegu... :P
Myślę, że nie tylko ja poczułam klimat świąt ale to jeszcze nie teraz :D No i oczywiście nie obyło się bez oberwania śnieżkami od chłopaków z klasy... oj :)
No ale jak na razie nie muszę się bać bo śnieg stopniał :D
Ale już niedługo nas to czeka...

Ale ja tam bardzo lubię święta :) Mają swój urok no i oczywiście PREZENTY :D

A na koniec piosenka, która cały czas mi chodzi po głowie





2 komentarze:

  1. Jejku ja też poczułam magię świąt, a do nich jeszcze tyyle czasu :/
    hahaha obrazek jest świetny :D
    A piosenka jest wkręcająca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że ci się podoba :)
    Oby listopad szybko zleciał :D
    Pozdrawiam :* :*

    OdpowiedzUsuń