poniedziałek, 12 listopada 2012

Oszaleję!!!

Hej :)
Dzisiaj mam tragiczny humor ponieważ czasami odnoszę wrażenie, że jesteśmy inteligentniejsi od co poniektórych nauczycieli :/ No ale... uroki szkoły :D Dziś chciałam wam pokazać mój jakże uroczy prezencik od przyjaciółek ale mój kochany aparat odmawai współpracy i jak na złosć nie chce się włączyć :/ Powiem wam tylko tyle że dostałam uroczą bransoletkę z Glittera :) Jest ona na brązowej gumeczce, na niej jest do połowy srebrnych koralików a na oddzielonej części bransoletki wisi serduszko z napisem: "Made with love " no nie powiem miło mi siię zrobiło gdy ją dostałam dziś rano :) W którymś poście napewno pokażę wam moje cudeńka biżuteryjne a teraz dobranoc :* A jutro idę do teatru :/ Heh przynajmniej lekcji nie ma :)
 Pa pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz